Her blogges det om Hjem, Fritid og Familieliv <3

lørdag 19. januar 2013

...en kjapp DIY...

Jeg er helt alene hjemme i helgen! Samboer, datter og hund har rømt til hytteparadiset Utaker!

Så hva gjør man da?
Store prosjekter er bare å glemme ettersom bekkenløsningen krever sitt!
Men litt smårusk kan man vel finne på! :)
Vi har en liten rull folie liggende fra gammeljobben til min kjære og jeg har lenge tenkt på å lage en egen wallsticker! I går kveld kom ånden over meg og jeg ble inspirert av Harlequin-wallstickern fra Ferm Living!
Jeg målte og klippet i folien.. Helt beint ble det ikke, men... Fornøyd uansett jeg!

2 kommentarer:

  1. Stilig:)
    både idéen og resultatet!
    fin helg til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja det må jo være lov å jukse litt innimellom også ;)

      -mette

      Slett