Her blogges det om Hjem, Fritid og Familieliv <3

torsdag 10. januar 2013

....From within....

Da er jeg akkurat blitt medlem av NIB, og feirer med å være med på utfordringen i januar.

Utfordringen heter "from within" og jeg skal vise dere de små tingene i hjemmet mitt som gjør meg ekstra glad! En av disse tingene er... Hodeskaller!! Det har sneket seg inn hodeskaller rundt om i hele leiligheten i løpet av det siste året, uten at jeg har tenkt over det!!

Jeg liker at interiøret gjenspeiler MEG som jeg føler meg for tiden!

Her er mitt bidrag til utfordringen.
Elgen er et fjærefunn fra hytta <3 Elsker den
Feminint, men røfft!

5 kommentarer:

  1. Så vakre Bilder!
    Likte spesielt bilde nr. 2 hvor man ser litt farger i bakgrunnen!
    Så kult å samle på ekte hodeskaller da...tror ikke jeg hadde turt det,
    jeg er litt pysete når det kommer til døde dyr! :-P
    Du er tøff!
    Lykke til i utfordringen!
    Håper du får en NydeligFlott torsdagkveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentar! :)
      Jeg liker også bilde nummer to :) og farger er det nok av med ei lita ei som setter sine spor rundt omkring!!
      Hehehe lot den stå å renses i noe sterke saker som tok bort alt av baselusker + sprayet noen runder med klarlakk før den fikk komme over dørstokken! Den har enda ikke fått en fast plass her, jeg bare falt pladask! :D
      -mette

      Slett
  2. Tenk å finne en elg i fjæra! Fantastisk. Det er så fint når man kan ta ting rett fra naturen, og la det bli en del av interiøret. Kjempefin var den:)
    klem

    SvarSlett
  3. Såååå fin blogg. Det er mye fint i fjæra men en elg...det har jeg ikke funnet ennå :-) Legger meg til som følger. Ta gjerne turen innom min blogg også hvis du har lyst.

    klem fra Åsne
    marianneleonora.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Tusen takk jenter! Ja det er spennende å finne ting i naturen. Jeg er vanligvis litt skeptisk til å dra inn alt mulig i leiligheta, men den elgen SKULLE jeg ha ;) må vel finne en slags hedersplass til han snart :)

    SvarSlett