Her blogges det om Hjem, Fritid og Familieliv <3

onsdag 7. august 2013

Stuepike!

Der var det plutselig et lite innlegg fra meg gitt ;)
Fikk det for meg at jeg skulle delta på denne månedens NIB -utfordring!

Stuen min er nok ganske høstklar, spesielt på en regnfull dag som denne! Stearinlysene er klare til å bli tent og pleddet brukes allerede daglig! Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til høsten, men slipper vel ikke unna jeg heller!

For dere som ønsker oftere oppdatering - følg meg på instagram da vel! Mamepehus der :)

Ha en fin nesten-høst-dag!



8 kommentarer:

  1. Hei! For en herlig sofakrok! Liker kjempegodt bildene på veggen, og de herlige fargene. Lykke til!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette falt jeg helt for! Nydelig alt jeg ser :-)
    Lykke til til deg. Skal finne deg på instagram jeg :-)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig!! :)) sees på insta ;)
      Klem

      Slett
  3. Oi, så lekker stue!! Må legge meg til som følger) fin fin dag til deg) Camilla

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Takk!! :) favorittfarger! :)

      Slett